Acasa » Cursuri » S04M Designer Pagini WEB & Marketing Digital

Curs: S04M Designer Pagini WEB & Marketing Digital

CURS DE SPECIALIZARE ONLINE

 

COR: 411303

 

Condiţii de acces: Absolvenţi de studii medii (fără diplomă de bacalaureat)

 

Programa de pregatire pentru cursul DESIGNER PAGINI WEB & MARKETING DIGITAL:


PARTEA I. SEO (Search Engine Optimization) & Marketing

1.1. Mediul IT - suport pentru marketingul actual: Introducere, Notiuni despre motoarele

       de căutare, Google, Indicatori de performanță.

1.2. Despre căutarea informațiilor: unelte, cuvinte cheie, căutarea concurenței în SERP

1.3. Marketing digital: legătura cu SEO, strategii

1.4. Planificarea în marketingul digital: buyer persona, cuvinte cheie, optimizări

1.5. Analiza elementelor SEO: metode și strategii de căutare

1.6. Auditul unui site

1.7. Continutul unui site, copyright, tratarea conținuturilor, costuri

1.8. Implementarea strategiilor de marketing: obiective, prețuri, servicii

PARTEA II. Reclame Facebook

2.1. Structura platformei Facebook Ads: tipuri de Ads, obiective (vânzare, lead, notorietate,

       clickuri, engagement, etc), strategii de corelare între Ads și obiective

2.2. Construirea audienței: filtre, audiențe clasice, audiențe de remarketing, audiențe

       “lookalike”, strategia campaniei publice pentru baza audiențelor și optimizarea lor

2.3. Optimizarea pe parcuri a campaniilor în funcții de feedback-ul audienței

2.4. Analiza campaniilor cu Facebook Ads: instrumente de analiză Facebook, instrumente

       de analiză externe Google Analytics

PARTEA III. Google Ads

3.1. Campanii Google Ads: tipuri, eveoluția și principiile campaniilor, structura contului,

       setările generale ale contului

3.2. Setările campaniilor: cuvinte cheie, pașii dezvoltării unei campanii, reguli pentru

       anunțuri

3.3. Google Display: determinarea audienței, Remarketing, pașii dezvoltării unei campanii

3.4. Campanii Youtube Ads, determinarea audienței, tipuri de anunțuri, pașii dezvoltării

       unei campanii

3.5. Google Shopping for eCommerce: structura campaniei, strategii șî tipuri de licitație,

       pașii de realizare a unei campanii

3.6. Optimizarea campaniilor pe baza rezultatelor: Google Analytics, setarea obiectivelor

PARTEA IV. Designer pagini WEB. Realizarea site-urilor pentru eCommerce

4.1. Coduri HTML

4.2. Marcaje CSS

4.3. Principii de organizare vizuala, folosirea culorilor, semnificativ, design pentru WEB

4.4. Optimizarea și realizarea unei pagini WEB

4.5. Constructia unui site WEB: design grafic, animatii, programare WEB, housting

       (Adobe, PHP, MySQL, Java Script, ASP, jQuery, Ajax, CSS, Windows, Linux)

 

Competenţe dobândite:

  1.  Analizarea scopului paginii web în contextul marketingului digital

  2.  Proiectarea structurii sit-ului

  3.  Procesarea imaginilor, crearea de animaţii şi flash-uri

  4.  Elaborarea de prototipuri

  5.  Realizarea sit-ului

  6.  Testarea sit-ului

  7.  Publicarea şi promovarea sit-ului

  8.  Întreţinerea sit-ului

 

Examen: Teste grilă (proba scisă), Proiect (proba practică).

 

Diploma: Certificat de absolvire sub egida Ministerului Muncii şi a Ministerului Educaţiei.

 

Formatorul, DAMIAN COSMIN IOACHIM  este un foarte bun profesionist în dezvoltarea aplicaţiilor WEB și realizării aplicaţiilor WEB. Experiența de peste 20 de ani în coordonarea lucrărilor aplicative în domeniul aplicaţiilor WEB îl recomandă pentru acest curs. Cunoaște și întelege obiectul formării; are capacitate de stimulare a creativității necesare pentru adaptarea la condițiile noi care apar continuu pe parcursul desfașurării acțiunilor formative, are capacitatea raportării la realitatea formativă cu mijloace specifice inteligenței generale; are capacitatea cunoașterii și abordării cursantului simultan ca realitate intelectuală, afectivă, motivațională, volitivă, caracteristică; are capacitatea transmiterii informației științifice la nivel de înțelegere și de aplicație valorificabilă în sens prioritar formativ.