Acasa » Cursuri » S033 Manichiurist

Curs: S033 Manichiurist

CURS DE SPECIALIZARE ÎN SALĂ

 

COR: 514202

 

Condiţii de acces: Absolvenţi de studii medii

 

Programa de pregătire pentru cursul MANICHIURIST:

 

  1.  Norme SSM şi SU.

  2.  Pregătire profesională: Bacteriologie, Anatomia mâinii, Anatomia unghiei;

       Patologia unghiei: bolile unghiilor, tratamente şi proceduri

  3.  Igienizarea locului de muncă: chiuveta, masa de lucru, oglinda, scaunul, pardoseala.

       Instrumentarul şi ustensilele. Dezinfectarea instrumentarului. Soluţii de dezinfectare.

       Sterilizarea instrumentarului. Igienizarea lenjeriei de protecţie

  4.  Masajul mânii. Tratamente.

  5.  Manichiura clasică / Manichiura franţuzească: Caracteristici; Instrumente aparate şi

       echipamente; Materiale; Descrierea procedurii

  6.  Manichiura fantezistă (decorative): Caracteristici; Instrumente aparate şi echipamente;

       Materiale; Descrierea procedurii.

  7.  Manichiura SPA.

 

Competenţe dobândite:

 

  1.   ADMINISTRARE. Întocmirea bonurilor pentru materiale. Întocmirea bonurilor de plată.

  2.   COMPETENŢE GENERALE.  Norme SSM şi SU.

  3.   DEZVOLTARE PROFESIONALĂ. Pregătirea profesională.

  4.   IGIENIZARE. Igiena locului de muncă.

  5.   INSTRUMENTE. Utilizarea instrumentelor.

  6.   MATERIALE. Aprovizionarea cu materiale. Utilizarea materialelor.  

  7.   PLANIFICARE. Programarea clientele.

  8.   PRODUCŢIE. Executarea manichiurii. Executarea masajului pentru mâini. Finisarea manichiurii.

  9.   RELAŢII CU CLIENTELA. Oferirea de servicii clientele.

 

Examen: Teste grilă (proba scisă), Realizarea practică a unei operaţii de producţie pe manechin uman. (proba practică).

 

Diploma: Certificat de absolvire sub egida Ministerului Muncii şi a Ministerului Educaţiei.

Formatorul are experienţă în profesia de manichiurist, activități care-l recomandă pentru acest curs. Cunoaşte și înţelege obiectul formării; are capacitate de stimulare a creativității necesare pentru adaptarea la condițiile noi care apar continuu pe parcursul desfașurării acțiunilor formative, are capacitatea raportării la realitatea formativă cu mijloace specifice inteligenței generale; are capacitatea cunoașterii și abordării cursantului simultan ca realitate intelectuală, afectivă, motivațională, volitivă, caracteristică; are capacitatea transmiterii informației la nivel de înțelegere și de aplicație valorificabilă în sens prioritar formativ.