Acasa » Cursuri » S034 Pedichiurist

Curs: S034 Pedichiurist

CURS DE SPECIALIZARE ÎN SALĂ

 

COR: 514203

 

Condiții de acces: Absolvenți de studii medii

 

Program de pregătire pentru cursul PEDICHIURIST:

 

  1.  Norme SSM și SU.

  2.  Pregătire profesională: Bacteriologie, Anatomia piciorului, Anatomia unghiei;

       Patologia unghiei: bolile unghiilor, tratamente și proceduri

  3.  Igienizarea locului de muncă: chiuveta, masa de lucru, oglinda, scaunul, pardoseala.

       Instrumentarul și ustensilele. Dezinfectarea instrumentarului. Soluții de dezinfectare.

       Sterilizarea instrumentarului. Igienizarea lenjeriei de protecție

  4.  Masajul piciorului. Tratamente.

  5.  Pedichiura clasică / Pedichiura franțuzească: Caracteristici; Instrumente aparate și

       echipamente; Materiale; Descrierea procedurii

  6.  Pedichiura fantezistă (decorative): Caracteristici; Instrumente aparate și echipamente;

       Materiale; Descrierea procedurii.

  7.  Pedichiura SPA.

 

Competențe dobândite:

 

  1.    ADMINISTRARE. Întocmirea bonurilor pentru materiale. Întocmirea bonurilor de plată.

  2.    COMPETENȚE GENERALE.  Norme SSM și SU.

  3.    DEZVOLTARE PROFESIONALĂ. Pregătirea profesională.

  4.    IGIENIZARE. Igiena locului de muncă.

  5.    INSTRUMENTE. Utilizarea instrumentelor.

  6.    MATERIALE. Aprovizionarea cu materiale. Utilizarea materialelor. 

  7.    PLANIFICARE. Programarea clientelei.

  8.    PRODUCȚIE. Executarea pedichiurii. Executarea masajului pentru picioare. Finisarea pedichiurii.

  9.    RELAȚII CU CLIENTELA. Oferirea de servicii clientela.

 

Examen: Teste grilă (proba scisă), Realizarea practică a unei operații de producție pe manechin uman. (proba practică).

 

Diploma: Certificat de absolvire sub egida Ministerului Muncii și a Ministerului Educației.

Formatorul are experiență în profesia de pedichiurist, activități care-l recomandă pentru acest curs. Cunoaște și înțelege obiectul formării; are capacitate de stimulare a creativității necesare pentru adaptarea la condițiile noi care apar continuu pe parcursul desfașurării acțiunilor formative, are capacitatea raportării la realitatea formativă cu mijloace specifice inteligenței generale; are capacitatea cunoașterii și abordare cursantului simultan ca realitate intelectuală, afectivă, motivațională, volitivă, caracteristică; are capacitatea transmiterii informației la nivel de înțelegere și de aplicație valorificabilă în sens prioritar formativ.