Acasa » Cursuri » S013 Expert Fonduri Structurale si de Coeziune

Curs: S013 Expert Fonduri Structurale si de Coeziune

CURS DE SPECIALIZARE

 

COR: 242213

 

Condiții de acces: Absolvenți de studii superioare (licență)

 

Programa de pregătire pentru cursul EXPERT FONDURI STRUCTURALE SI DE COEZIUNE

 

  1. Organizarea activității de acces la fondurilor structurale și de coeziune

  2. Pregătirea proiectului

  3. Elaborarea proiectului și obținerea finanțării

  4. Asigurarea securității informațiilor

  5. Comunicarea cu beneficiarii

  6. Instrumente TIC folosite în procesul de pregătire și de elaborare a proiectului

 

Competențe dobândite:

 

  1. Asigurarea conformității cu cerințele legale

  2. Identificare proiectului

  3. Planificarea proiectului

  4. Gestionarea informațiilor de proiect

  5. Elaborarea documentației de finanțare

  6. Transmiterea documentației pentru evaluare

  7. Asigurarea securității informațiilor

  8. Soluționarea problemelor de informare și comunicare

  9. Utilizarea instrumentelor TIC în procesul de pregătire și de elaborare a proiectului

 

Examen: Teste grilă (proba scisă), Proiect (proba practică).

 

Diploma: Certificat de absolvire sub egida Ministerului Muncii și a Ministerului Educației.

Formatorul PETROV GHEORGHE, are o experiență de peste 25 de ani în cadrul Facultății de Matematică-Informatică de la Universitatea de Vest din Timișoara, experiență de peste 20 de ani în scrierea și coordonarea proiectelor pentru atragerea fondurilor nerambursabile, precum și experiența de peste 10 ani în implementarea și managementul proiectelor. Experiența, precum și certificări pe care le detine, sunt activități care-l recomandă pentru acest curs. Cunoaște și întelege obiectul formării; are capacitate de stimulare a creativității necesare pentru adaptarea la condițiile noi care apar pe parcursul desfașurării acțiunilor formative, are capacitatea raportării la realitatea formativă cu mijloace specifice inteligenței generale; are capacitatea cunoașterii și abordare cursantului ca realitate intelectuală, afectivă, motivațională, volitivă, caracteristică; are capacitatea transmiterii informației științifice la nivel de înțelegere și de aplicație valorificabilă în sens prioritar formativ.