Designer pagini WEB și Marketing Digital

Cursul DESIGNER PAGINI WEB & MARKETING DIGITAL, derulat în Timişoara, este curs de specializare, acreditat ANC, cu CERTIFICAT DE ABSOLVIRE eliberat sub egida Ministerului Muncii şi a Ministerului Educaţiei, recunoscut UE. Cursul urmăreşte formarea profesională a persoanelor absolvente ale ÎNVĂŢĂMÂNTULUI LICEAL şi presupune formarea profesională a persoanelor care sunt interesate de dezvoltarea paginilor WEB şi marketingul digital al informaţiilor promovate prin paginile WEB.

CURS DE SPECIALIZARE ONLINE

COR: 216613 - Designer pagini WEB

Condiţii de acces: Învăţământ liceal

Programa de pregatire pentru cursul DESIGNER PAGINI WEB & MARKETING DIGITAL:


PARTEA I. SEO (Search Engine Optimization) & Marketing

1.1. Mediul IT - suport pentru marketingul actual: Introducere, Notiuni despre motoarele

       de căutare, Google, Indicatori de performanță;

1.2. Despre căutarea informațiilor: unelte, cuvinte cheie, căutarea concurenței în SERP

1.3. Marketing digital: legătura cu SEO, strategii;

1.4. Planificarea în marketingul digital: buyer persona, cuvinte cheie, optimizări;

1.5. Analiza elementelor SEO: metode și strategii de căutare;

1.6. Auditul unui site;

1.7. Continutul unui site, copyright, tratarea conținuturilor, costuri;

1.8. Implementarea strategiilor de marketing: obiective, prețuri, servicii.

PARTEA II. Reclame Facebook

2.1. Structura platformei Facebook Ads: tipuri de Ads, obiective (vânzare, lead, notorietate,

       clickuri, engagement, etc), strategii de corelare între Ads și obiective;

2.2. Construirea audienței: filtre, audiențe clasice, audiențe de remarketing, audiențe

       “lookalike”, strategia campaniei publice pentru baza audiențelor și optimizarea lor;

2.3. Optimizarea pe parcuri a campaniilor în funcții de feedback-ul audienței;

2.4. Analiza campaniilor cu Facebook Ads: instrumente de analiză Facebook, instrumente

       de analiză externe Google Analytics.

PARTEA III. Google Ads

3.1. Campanii Google Ads: tipuri, eveoluția și principiile campaniilor, structura contului,

       setările generale ale contului;

3.2. Setările campaniilor: cuvinte cheie, pașii dezvoltării unei campanii, reguli pentru

       anunțuri;

3.3. Google Display: determinarea audienței, Remarketing, pașii dezvoltării unei campanii;

3.4. Campanii Youtube Ads, determinarea audienței, tipuri de anunțuri, pașii dezvoltării

       unei campanii;

3.5. Google Shopping for eCommerce: structura campaniei, strategii șî tipuri de licitație,

       pașii de realizare a unei campanii;

3.6. Optimizarea campaniilor pe baza rezultatelor: Google Analytics, setarea obiectivelor.

PARTEA IV. Designer pagini WEB. Realizarea site-urilor pentru eCommerce

4.1. Coduri HTML;

4.2. Marcaje CSS;

4.3. Principii de organizare vizuala, folosirea culorilor, semnificativ, design pentru WEB;

4.4. Optimizarea și realizarea unei pagini WEB;

4.5. Constructia unui site WEB: design grafic, animatii, programare WEB, housting

       (Adobe, PHP, MySQL, Java Script, ASP, jQuery, Ajax, CSS, Windows, Linux).

Competenţe dobândite:

  1. Analizarea scopului paginii web în contextul marketingului digital;
  2. Proiectarea structurii sit-ului;
  3. Procesarea imaginilor, crearea de animaţii şi flash-uri;
  4. Elaborarea de prototipuri;
  5. Realizarea sit-ului;
  6. Testarea sit-ului;
  7. Publicarea şi promovarea sit-ului;
  8. Întreţinerea sit-ului.

Examen: Teste grilă (proba scrisă), Proiect (proba practică).

Diploma: Certificat de absolvire sub egida Ministerului Muncii şi a Ministerului Educaţiei.

Informații

Cursurile de calificare profesională și recalificare sunt instrumente esențiale pentru adaptarea și succesul într-o lume a muncii în continuă schimbare. Ele reprezintă investiții în viitorul profesional și personal, deschizând uși către noi posibilități și realizări. Aceste cursuri sunt concepute pentru a oferi cunoștințele și aptitudinile necesare pentru a desfășura o activitate profesională într-un mod eficient și competent.